المحادثة بين gerglys و bhlol
عرض رسائل الزوار 3 إلى 3 من 3
-
11-07-2009 05:50 PM
bhlol
كان سوء تفاهم وراح لحالة زعلت من رسالتك وزعلت من رسالتك للاخ عصام بخصوص الاخ ال مسجل فى المنتد بعضويتين ارجو منك مهم كان الخطأ ان تعالجة بحكمة مهم كان حجمة انت عين المدير كما قلت صح يبقى لازم تتعامل مع الاخطاء بموضوعية وحكمة ولا تقل لفظ يزعل احد منك نحنو اخوة وانت باين عليك شخص محترم ونبيل وعلى خلق عالى اخى والله انا احب كل الناس واحب الخير للكل وبعدين انا مش خبرة فى النت على ادىطولت عليك اعتبرنى اخا لك تحياتى من قلب لا يكره ابد يزعل ولا يغضب وكفاية عليك سلام